12 de feb. de 2015

Coplas do Entroido do 2015

Este ano o alumnado de 1º cumprindo coa tradición compuxeron e elixiron estas coplas de Entroido que esperamos sexan do voso agrado.

Chegou o tempo do Entroido
algo temos que argallar
como temos pouco tempo
verei que podo inventar

Hai un na clase moi listo 
solo mexa na súa casa 
no cole non perde o tempo 
que do fútbol nunca pasa 

O Cristian ten un veciño,
non e nada toleirán,
porque en vez de comer caldo 
prefire queixo con pan. 

Nevou moito esta semana 
ao cole non puiden vir 
e pensaba en Carricoba... 
non paraba de reír 

Na Rocha hai unha rapaza 
que non deixa de pensar 
en buscar algo con xeito 
para a copla rematar. 

Hoxe fun detrás do monte
e encontreime co Ismael
cunha cousiña na man 
que era un tarriño de mel. 

Teño unha alumna na clase 
que non pasa sen mexar 
e nas clases de matracas 
é incapaz de aguantar 

Vin unha burra voando 
e pensei no meu titor 
que ten moi grande as orellas 
e non precisa motor 

O meu profesor de plástica 
sei que se peina pra atrás 
na cabeza non ten pelo 
pois llo comeron as rás.

Hai un profe no colexio 
que non entra polas portas 
e non é o de castelán 
non vaia baixarme as notas.

Cúlpote meco do demo 
de que o mestre Salvador 
nas súas clases de matracas 
non nos prestes atención. 

Vin onte pola ventá 
detrás do olivo a Miguel 
pois o moi pillo e lambón 
comeu tres botes de mel. 

Teño na mente unha cousa 
non me deixa estar en paz,
o Salvador suspendeume 
e son eu un bo rapaz. 

No meu cole de Friol 
non me queren aprobar 
non me deixan facer trampas 
e só quero aproveitar

E xa rematan as coplas,
que gusten é o que esperamos,
e se non dános igual
que facéndoas disfrutamos. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario